Färg, svartvitt och sepia

2009-09-10 | 21:55:19

Tilda tog denna bilden på mig i går när vi var ute vid havet. Då var bilden helt i färg såklart, och visade dessutom hela mig. Jag gillade inte riktigt den bilden, så jag tog bort den dåliga halvan och sparade bara den bättre halvan. Men sedan tyckte jag det såg så tomt ut, så jag fick lägga de båda identiska halvorna emot varandra i stället. Det är inte så svårt att se, eftersom jag kapar av den ena bilden ganska brutalt. Men gud, så proportionerlig kroppen ser ut nu. Man ser ju egentligen inte likadan ut på båda sidorna av kroppen, eller av ansiktet heller för den delen.

Tyckte också det var skoj att ha med lite svartvitt och sepia i bilden. Blev lite roligare än bara en bild helt i färg. Och så var det med det. Respektera mina enorma paintskillz. (Jag hade tråkigt, okay).


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha, det syns faktiskt inte så tydligt att det är samma om man bara kollar på dig och inte på bakgrunden. xD

2009-09-10 @ 22:32:26
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics