Gått i affärer

2009-09-21 | 18:07:40

Tilda skulle till tandläkaren i Stenungsund i dag. Jag ville också gärna dit (Stenungsund alltså, inte tandläkaren), så jag passade på att hijack-a (kapa) hennes lilla resa dit. Gick runt lite i några kläd- och skoaffärer. Bland annat var jag på Lindex, Cubus, Gina Tricot och Scorett. Sedan satte vi oss också på ett litet mysigt café och fikade. Jag åt en kokostopp doppad i choklad och en äppelfestis. (Ska försöka minska på läsken). När vi ätit klart åkte vi hem.

Jag shoppade också lite medans vi var där. Men vad jag köpte visar jag i ett senare inlägg. Måste ladda upp bilderna och sånt först. Får se när jag orkar det. 

Här vandrade jag då omkring tidigare i dag. (Inte min bild).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics