Högerklick

2009-09-06 | 00:16:34

Upptäckte nyss att min datormus "högerklick" inte fungerar som den ska. Det kanske inte låter som något större problem, men det råkar vara så att jag använder den väldigt, väldigt ofta. Det försvårar mitt internetsurfande drastiskt. Visst finns det andra vägar runt problemet, men det tar liksom längre tid eftersom jag är van vid att använda högerknappen. Den har varit seg ett tag nu, men i dag verkar den strejka helt totalt. Hoppas den kommer tillbaka. I need it.

Lite trevligare att nämna är att jag nu ännu en gång sett Rocky V. Det är inte min favorit bland de sex filmerna precis, men jag tycker ändå den fungerar. Tror folk underskattar den lite. Jag gillar den. Dock tycker jag det är synd att man inte får se någon riktig fight från Rocky (dvs i boxningsringen), utan i stället bara får se en streetfight. Men ja, bättre det än inget. Detta är den enda filmen man inte ser Rocky i boxningsringen. Feels weird. Han SKA vara där, hehe.

Har nu på ganska kort tid sett Rockyfilmerna från början igen, och nu återstår alltså bara den sista. Har sett den förr (of course) och kan knappt vänta. Ville typ se den direkt efter femman var slut. Är man beroende så är man. ;) Grr.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

ROCKY <3

2009-09-06 @ 00:45:14
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jag skulle gärna med se någon större fight med Rocky i femman, men streetfighten var ju suverän, så... Det var ju okej. ROCKY <3

2009-09-06 @ 00:49:08
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics