I'm going to bed

2009-09-22 | 22:35:52

Ahh, jag hatar att behöva gå och lägga mig såhär tidigt. Eller ja, egentligen hatar jag mer att jag måste gå och lägga mig för att jag har en speciell tid att passa i morgon. Har ju liksom inte haft sånna krav nu på ett tag. Jag har kunnat gå och lägga precis mig när jag själv har viljat, och har kunnat gå upp hur sent som helst. Men ja, jag antar att det är bra att jag får komma tillbaks lite i fasta rutiner. Har saknat det lite faktiskt.

Ska i allafall gå upp klockan sju i morgon har jag tänkt. Det är skittidigt för mig, som brukar gå upp närmare ett-två tiden. Här snackar vi stora omställningar alltså. Men jag får helt enkelt vänja mig. Inget mer Scrubs och sena nätter, liksom.

Kollar på "Systrar i jeans" (började 21.00 på femman) nu och tänkte se klart den innan jag lägger mig. Är nervös inför i morgon. Vet ju inte hur stor klassen är, hur läraren är eller vilka folk jag kommer att få möta. Det blir ju på sätt och vis som att börja i en ny skola och få en ny klass. Men det ska nog gå bra. Hoppas jag. Håller tummarna för det!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Så hur var det? =)

2009-09-23 @ 11:45:26
URL: http://mathilas.blogg

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics