Jag hoppar av

2009-09-23 | 14:34:54

Lektionen idag gick bra och inget annat. Dock känner jag att det här med Komvux inte riktigt passar mig. Inte ännu i allafall. Det kändes fel på något sätt. Trivdes inte helt hundra med läraren eller klassen heller. Dessutom hade ju kursen pågått i ca 2 veckor nu, så det gjorde inte saken bättre. (Jag kom ju in nu i efterhand).

Vet inte riktigt vad jag tänkte eller förväntade mig, men jag kände när jag satt där att det nog kommer bli svårt att komma in i kursen när de andra redan har gått igenom massor som jag har missat. Har därför beslutat mig för att vänta med denna kursen tills nästa termin (dvs efter jul) och då kanske även läsa Matte B samtidigt.

Tror det blir bättre såhär helt enkelt. Sa det till läraren också att jag troligtvis inte kommer tillbaka i morgon. Men han höll med mig och tyckte också att jag ska vänta tills nästa termin eftersom jag då får med mig en mer fullständig kurs. Hade ju missat 16 timmar liksom och det hinner man väl med rätt mycket på? Så japp, that's why jag inte fortsätter.

Ska jag göra någonting så ska jag göra det ordentligt. Från början till slut. Inget annat alternativ is good enough for me. Nu vet ni det.

Tog denna bilden på vägen hem.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh, synd då. Men det är väl kanske bättre om du tar matte och hisoria samtidigt ja

2009-09-23 @ 18:58:09
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics