Jag vill ha uggs

2009-09-28 | 22:30:30

Uggs; den omtalade skon som både älskats och hatats under flera år nu, har äntligen fångat min uppmärksamhet på allvar. Från början tyckte jag att de var skitfula, såg konstiga och obekväma ut. Jag fattade helt enkelt inte hur man kunde vilja ha ett par på fötterna, när det finns så många andra, snyggare skor.

Däremot har jag under de senaste två vintrarna observerat bärarna av dem, och sakta, sakta har min inställning till dessa skor blivit bättre. Nu tycker jag faktiskt att de är ganska söta. Och de jag har provat har ju varit rätt bekväma. Jag har därför beslutat mig för att i år ska även jag införskaffa mig ett par. Lite efter alla andra.

Dock blir det inga äkta, eftersom det är jag på tok för snål till (speciellt nu när jag varken går i skolan eller jobbar). Därför får det i stället bli ett par i en billigare version. Jag har sett att många olika affärer har dem så det lär inte bli svårt att få tag i ett par.

Frågan är bara vart jag borde handla? Ska jag gå till en butik eller ska jag beställa? Jag får se hur jag gör helt enkelt. Hittar jag ett par som jag bara känner att "dom vill jag ha", så köper jag dem väl oavsett.


Jag vet redan att jag vill ha ett par med normalhögt skaft, som på bilderna. Men jag är fortfarande lite osäker på färgen. Vill antingen ha svarta eller mörkbruna, men är samtidigt väldigt inne på beige. Tror jag köper beige. Beige är snyggt. Och så stavas det roligt. Det blir bra!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag ska ha beige din bitch. <3

2009-09-28 @ 23:03:15
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag har ett par beiga och bruna :D:D Dom är sköna!! (A)

2009-09-29 @ 13:03:30
URL: http://sannahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics