Pepsi och smörbulle

2009-09-26 | 15:59:34

Började dagen med en dusch, vilket är ovanligt för att vara jag då jag nästan alltid duschar på kvällarna. Men det kändes skönt i allafall. Man blir lite piggare känns det som. Åt därefter frukost, sminkade och gjorde i ordning mig och drog sedan i väg till Bäckebol.

Gick runt lite i affärer. Var inte där för att handla något speciellt, utan ville mest bara gå runt och flumma i några timmar. Provade lite skor bland annat. Tog även en fika. Fick bli pepsi och en smörbulle (är inget direkt fan av kanelbullar så finns det bullar utan kanel så tar jag hellre det.) Så nu vet ni det.. eller något.

Åh, vad jag älskar att fika! Bästa som finns typ?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Den där bullen ser mumsig ut! >:3

2009-09-26 @ 19:00:30
URL: http://sannahero.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Smask smask

2009-09-26 @ 23:34:03
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics