15 april

2010-04-15 | 23:52:12

Historieprovet som har plågat mig (okej, där överdrev jag lite men det har absolut varit krävande) är äntligen förbi. Jag hade det i dag. Gick upp en timme tidigare än vad jag brukar, och befann mig på skolan hela två och en halv timme före jag började. Bara för att jag ville vara extra säker på att jag hade allt i huvudet när provet väl började. Om dessa två extra timmars pluggande gjorde någon skillnad vet jag dock inte. Men jag hoppas.

Torsdagskvällar = fredagskvällar för mig, eftersom jag inte har skola på fredagar. Det innebär i bland film för min del. Såg en skitbra film nyss som heter Kiss Kiss Bang Bang. Den hade sån underbart sjuk humor och det passade mig perfekt. Orkar inte skriva vad den handlar om. Men allt finns i trailern if you wanna know.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics