29 april

2010-04-29 | 17:07:54

Soooft dag! Har bara haft en lektion i dag (mellan 14.25 och 16.30) och hela den lektionen gick åt till att kolla på en film. Som råkade vara just två timmar. Fantastiskt, är det inte?

En annan halvrolig sak som hände i dag när jag var på väg till skolan var att jag blev stoppad av en tant som undrade om jag var modell. Hon typ bara stannade någon meter framför mig där jag gick och sa "åh, du ser ut som en mannekäng". Och sen sa hon "men allvarligt, du har jobbat/jobbar som modell va?" Sen blev hon chockad när jag sa att jag inte hade gjort det. Haha. Jaja, där ser man. Alltid trevligt med lite ego-boostar. ;)

Och hallå! Det är seriöst vår ute nu. När det blåser är det inte ens kallt. Det blåster varmt! Jag är glad.


Bild från 19 april.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, satsa på att bli modell hallo :o;D



Sv: Ja men man tackar! Jag gillar den lilla grymt mycket :O Kommer nog inte använda den andra... hahaha.

2010-04-29 @ 17:25:20
URL: http://sannahero.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Haha, nice nice.

2010-04-30 @ 12:25:57
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics