Blah

2010-04-13 | 21:39:34

Plugg, plugg, plugg. Tar det aldrig slut? Tydligen inte.. Känns som att jag har hundra saker att göra nu de kommande veckorna. Får bara mer och mer hela tiden också. Listan börjar bli lång. Orka. Vill ha helg igen, tack. Inte för att det kommer göra så mycket skillnad ändå kanske precis. Kommer få spendera helgen åt skolarbete också som det ser ut nu. Haha, vad positiv jag är, ellerhur?

Såg däremot en sak nyss som gjorde mig glad som jag hade glömt. Och det är att Gina Tricot har ju basebolljackor. Eller ja, mer som tröjor då men i allafall. De kostar dessutom bara 249 kr, vilket är betydligt billigare än den jag hade tänkt beställa. Finns i röd, blå, armygrön och rosa. Jag ska köpa en blå eller en röd.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha nu börjar du nästan låta som mig lite här ja. :)



sv: Klart man behöver Air America och glass i en perfekt filmkväll. <3

2010-04-14 @ 18:42:12
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics