Nervöst

2010-04-09 | 21:23:53

Flera timmar av pluggande senare..

Hehe, nejdå. Jag har inte pluggat hela dagen. Men i stort sett. Har gjort lite annat också såklart. Men mest fokuserat på provet då. Känner mig bättre förberedd nu i allafall. Jag får göra mitt bästa och så får vi hoppas att det duger. Annars kan man ju bara göra om det. Liksom inget livsavgörande. Även om det känns så i bland. I vilket fall. Eftersom jag ska upp så tidigt i morgon så tänkte jag gå och lägga mig rätt snart.

Eller ja, jag tänker göra det. Men sen om det blir så är ju en annan sak. Hur lätt är det att gå och lägga sig tidigt på en fredagskväll egentligen? Det är ju den ultimata uppesittarkvällen. Och dessutom ska alla andra göra det så hur fasen ska jag kunna sova när folk sitter uppe och pratar och har tvn på högt? Usch, jo jag kommer nog att vara trött i morgon.

Men får ta det som det kommer. Ska cykla över halva stan strax före åtta i morgon bitti. Undra hur många som är vakna då på en lördagsmorgon egentligen? Hmm. Kommer kännas såå skumt alltså. Wish me luck! (Med provet alltså). Hörs i morgon när jag kommer hem. Vid femtiden eller något.. ciao!


Kommentarer
Postat av: Ellen

SV: haha jag vet ! finns inget bättre än att gå upp runt ett halv två :D duscha i någon timme (a) hahaah xD

2010-04-09 @ 21:32:48
URL: http://ellencarlssooon.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Det kommer säkert gå bra. Jävla underbarn. :)



Snacka om att Du är ego när du lägger dig tidigt på en fredagskväll såhär. Tänk på stackars mig som måste sitta här ensam nu? Näe det var det värsta. :) :)



LYCKA TILL I ALLA FALL!

2010-04-10 @ 00:26:57
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics