Öva öva öva

2010-04-09 | 15:59:48

Dagen har gått åt till, och kommer gå åt till att öva inför Högskoleprovet, som skrivs i morgon. Jag kommer att behöva gå upp klockan 7 i morgon, på en lördag! Uhh. Ser inte fram emot det precis. Men det måste göras.

Sen kommer jag vara borta typ hela dagen eller något. Och det värsta är att det kommer bli fint väder i morgon så jag kommer sitta där och tänka på allt jag kunde ha gjort. Men i stället får jag sitta inlåst i en sal och skriva prov i flera timmar. Awesome. Haha, nejmen det ska nog bli bra. Viktiga saker måste gå före de roliga i bland.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Stackare att behöva plugga en fredag :o Men som sagt sen har du det gjort iaf. Lycka till :)

2010-04-09 @ 20:10:26
URL: http://ellencarlssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics