Superintressant

2010-04-23 | 15:57:01



Sakerna man kan lära sig av att studera naturkunskap, alltså. Satt och läste i genom naturkunskapsboken för att jag skulle plugga inför provet på tisdag, och så fastnade jag på denna meningen och ja, blev kvar där. Tyckte det var så sött/roligt beskrivet bara. Först och främst, vadå vandrar? Dom promenerar ju inte precis. Dom simmar. Och lekplatser? Har laxar lekplatser med sandlådor, gungor och rutchkanor under havet som vi inte vet om eller? Haha. Nu vet jag i allafall vad jag kommer sitta och tänka på när jag skriver provet; laxar.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hur kan jag missa att läsa några av dina inlägg? Sinnes.



Hahahh, kommer ihåg när du satt och läste detta! hahah

2010-05-02 @ 01:35:26
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics