25 augusti

2010-08-25 | 23:24:46

Låter bilderna tala för sig själva. Eller ja.. nästan i allafall. Här är i allafall min dag sammanfattat i tre bilder. Och lite text. Ehe.

Började med att jag följde med Tilda ner på stan för att hjälpa henne hitta en fin kalender hon ska ha i skolan, då hon inte riktigt gillade den hon fick. Jag hittade en som jag tyckte var snygg (bilden). Men den dög inte. Nepp. Så hon köpte en annan. Haha.

Efter det åkte vi till IKEA för att hon behöver nya sängkläder till sin nya säng som hon köpte häromdagen. Gick runt och flummade lite där inne. Blev så sugen på att köpa lite nytt till mig själv också. Blir alltid det när jag går in där. Går inte att undvika typ. Men ja, det får vänta. Ville inte panikshoppa något. När vi gått runt en stund gick vi och åt på restaurangen. Fönsterplats!

Sist men inte minst åkte vi till Maxi för att handla lite.. nödvändiga saker. Jag behövde bland annat en ny mascara. Så det köpte jag. Provade den Maybelline "The Falsies". Har provat den gula innan också. Så köpte jag även en ring (!!) och värmeskydd.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Kalendern var lite vääääl tuff tyckte jag. Och så bokig. Ne mm neh. :)

2010-08-26 @ 13:47:45
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics