Champagne eller Café?

2010-08-22 | 19:08:36

Tjoho! I dag har varit en ganska lugn men ändå kul dag. Jag har suttit och kollat på hur många avsnitt av The Hills som helst. Det var visst något marathon på MTV i några timmar och jag bara råkade sätta på den kanalen när jag skulle äta frukost (vid två-tiden, haha). Fastnade såklart direkt. Brukar inte se det så ofta men det kan ju vara rätt så underhållande i bland alltså.



Sen efter en stund åkte vi ut till City Gross (specialen). Tilda ska nämligen måla om i sitt rum så vi åkte dit för att hitta en passade färg som vi kan måla väggarna med. Hon hittade tillslut en fin mörkgrå färg (tror den kallades granit). Coolt med mörka väggar i ett sovrum tycker jag. Väggarna har nu blivit spacklade men vi väntar med att måla tills i morgon. Blir för sent nu annars.

Själv blev jag faktiskt också lite sugen på att måla om i mitt rum nu när hon ska göra det. Så vi får se. Jag kanske också gör det snart. Just nu har jag ljusblå tapeter men jag skulle vilja ha något mer åt beige eller champagnefärgat. Hittade två stycken som jag gillade, men vet inte vilken jag ska välja. De färgerna jag är intresserad av heter Champagne och Café. Dom är nästan identiska, bara att Café är lite mörkare och har mer brunt i sig. Får fundera lite över det tror jag. Vad som passar mig bäst.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tvingade mig se på massor av The Hills-avsnitt. Kvinna... :(



Mitt rum ska bli så snyggt så! Hehe.

2010-08-23 @ 11:09:18
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Mathilda

sv: Jag tror alla ska få en. I syd i alla fall.

2010-08-23 @ 14:08:34
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics