Dan före dan

2010-08-09 | 13:55:27

Nej, det är inte julafton i morgon (som tur är). Men i dag är i allafall dagen före min födelsedag. Japp, jag fyller år i morgon. 20 år för att vara mer exakt. I dag är alltså min sista dag som tonåring. I morgon kommer jag inte vara det längre. Då kommer jag vara.. uhm, något annat? Vuxen? Eller blev man det redan när man fyllde 18? I'm confused. Hur som helst hatar jag att fylla år. Det är nog årets värsta dag. Men jag ska försöka ha kul ändå. Ålder är bara en siffra, ålder är bara en siffra, ålder är..


ångest.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Fniss :D DU BLIR STOOOR :D

2010-08-09 @ 18:48:21
URL: http://sannahero.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Grattiis :o

2010-08-10 @ 08:51:46
Postat av: Ellen - Med ett leénde på läpparna.

Vad är det som är så hemskt? :o I dont get it.. xD

2010-08-10 @ 13:08:53
URL: http://ellencarlssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics