Jag vill inte

2010-08-24 | 16:45:49


Hoppet om att sommaren ska göra en comeback, och att det åter igen ska bli varmt och soligt är nu i stort sett obefintligt. Känns redan som hösten har börjat. För det har den väl typ? Det regnar och blåser och temperaturerna har sjunkit drastiskt de senaste..veckorna. Okej, nu låter jag som någon meteorolog här, men det är ju sant. Men jag tycker ändå det är liiite för tidigt.

Det är ju fortfarande augusti for gods sake! Hösten borde inte börja förrän i september i allafall. Mitten av september. Förra året kunde man fortfarande bada utomhus långt in på september. Men jag antar att det varierar från år till år. Det har varit en fin sommar i allafall. Det får vi vara nöjda med. Var ju en period av tropisk hetta ett tag, sen lite kallare och sen kom värmen tillbaka. Fast inte dendär tropiska som tidigare men fortfarande väldigt varmt. Och det har regnat mindre än vanligt tycker jag.

All in all har det alltså varit en väldigt lyckad sommar. Men det betyder ju fortfarande inte att jag vill att den ska vara över. Den kan gärna fortsätta en månad till. Jag vill ha mer sol. Jag vill ha mer bad. Jag vill ha mer glass. Summer come back! I need you.


Kommentarer
Postat av: Ellen - Med ett leénde på läpparna.

sommar kom tillbaka!!!

2010-08-24 @ 20:02:47
URL: http://ellencarlssooon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sommarsommarsommar :(<33

2010-08-24 @ 20:46:11
Postat av: Mathilda

Vill med ha mer sommaaar. Mer sol och ett längre sommarlov hade varit nice.

2010-08-24 @ 21:11:32
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men herregud, står det att det var anonym som skicka sommarsommarsommar:(<33???? :O DET VAR JU JAG :E Eller okej... hm. Skolans datorer är knäppa. =(

2010-08-25 @ 14:52:08
URL: http://sannahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics