Allsång på Bohus fästning

2010-08-05 | 22:46:00

Smugglade mig in (okej, jag hade köpt biljett dårå men i allafall) på Bohus fästning för att få en liten glimt av Eric Saade som uppträdde där i kväll. Och visst lyckades jag väldigt bra med det. Det var typ sån allsångsgrej där med olika artister (även Lasse Berghagen, haha). Det började vid sju höll på fram till typ halv tio eller något sånt. Var väldigt mysig stämning. Eric fick komma upp på scenen vid två tillfällen. Han sjöng några egna låtar, men även klassiska allsångslåtar. Jättebra var det.

Under den sista tiden när folk började röra på sig passade jag på att tränga mig fram (fick klättra över bänkar, rep och pensionärer) för att komma så nära scenen som möjligt. Det slutade med att jag stod allra längst fram. Muahaha. Så grymt.

Här är några screencaps från när jag filmade. Dålig kvalitet I know men ni fattar poängen hur nära jag var.



Trackback
Real Time Analytics