10 December

2010-12-10 | 20:43:28

De två senaste dagarna har varit rätt lugna och händelselösa. I går bestämde jag mig för att städa lite i garderoberna och även passa på att rensa bort lite kläder som jag inte använder så ofta eller at all. Hade tänkt städa rummet också men garderoben tog sån tid och sen orkade jag inte. Så det gjorde jag i dag i stället. Två städdagar i rad då med andra ord. Inte så roligt kanske men bra att få gjort.

Sen efter det blev det inköp av fredagsmys och sedan bar det av till Mc Donalds för middag. Nej, jag äter inte alls där ofta (host). Var faktiskt hela fem dagar sedan jag var där sist. Gott var det i allafall. Nu väntar film och godis i kväll. Härligt med helg!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Wooh för Mc Donalds!

2010-12-10 @ 23:02:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics