Lugg

2010-12-07 | 16:14:59


Har funderat på att kanske klippa lugg igen snart. Har haft det en gång förut, för några år sedan. Då hade jag typ svart hår också dessutom. Hehe. Typ exakt motsatsen till vad jag har nu (mörkblont/ljusbrunt och sidbena). Men det är roligt med förändringar. Eller?

Antingen vill jag ha en såndär som går verkligen rakt över från ena sidan till andra, eller en som är lite mer svept åt sidan. Båda är ju luggar, fast på olika sätt. Förra gången minns jag att jag varierade lite. Och sen när den växer ut mer blir det ju automatiskt att man lägger den mer åt ett håll. Hmm, ja. Det är svårt. Kanske inte klipper lugg. Men något borde jag göra. Rätt trött på mitt hår nu faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åhw, som första eller sista bilden vill Jag ha! Mmhmm.

2010-12-07 @ 17:17:58
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gör något med ditt hår människa! Typ... raka sidorna eller något! Nej men hahaha.



Lugg är feint<3 Speciellt då man har en mössa på sig och den kikar fram :D Så gulligt äre! :O SÅ KÖR PÅ EN LUGG! Men nu är frågan, vad för sorts lugg, haha.



En sidolugg skulle nog passa dig :Q Hmhm, men också en som går rakt över D:



Nääe, vad jobbigt det blev nu...

2010-12-07 @ 21:48:52
URL: http://sannahero.blogg.se/
Postat av: simone

sjukt snyggt med lugg!

2010-12-08 @ 11:12:00
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics