16 februari

2010-02-16 | 18:10:03

Det går segt.

Jag älskar att ha lov. Tro inget annat. Men risken att dagarna blir tråkiga och långa är väldigt stor. Speciellt såhär på vintermånaderna. Det finns inte så mycket att göra, vilket resulterar i att man håller sig inne och ser på filmer hela nätterna och tillbringar dagarna framför datorn.

Inget fel med det egentligen. När man har gått i skolan i några veckor och haft det lite stressigt och sådär så är det självklart att man ska kunna koppla av på lovet och inte behöva göra något speciellt. Men som sagt, det kan bli lite tråkigt.

I dag har jag i stort sett inte gjort någonting. I och för sig gick jag upp rätt sent (för att jag la mig sent i går) så det kan väl vara andledningen. Ägnade just en timme åt att plugga på Naturkunskapen i allafall. Tror jag ska ta ungefär en timme om dagen till det. Det borde funka. Jag har ju liksom tid över nu, om man säger så.

Upptäckte nyss att det är fettisdagen i dag. Det väckte en stor lust i mig att köpa en semla men det orkar jag inte. Och inte någon annan heller för den delen. Haha. Så det blir nog inget med det. Men det gör ingenting. Semlor kan man äta när som helst. Man måste inte äta det i dag bara för att det råkar vara fettisdagen. (Oerhört fult namn btw). FETT liksom. Ja, man blir fet av att äta för mycket semlor. Eller vadå?

En sak som är bra med att ha dessa sega dagar dock, är att man blir väldigt lättroad. Varenda liten halvt-smårolig sak blir plötsligt jätterolig. Detta var dagens skratt, typ: (läses nerifrån och upp).



Observerat inne på ett spel jag spelade tidigare i dag. Ja, vad ska man säga?
Det var artigt av den att säga tack i allafall.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha, gullig bild.

2010-02-16 @ 18:32:44
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hahaha XD

2010-02-17 @ 14:35:11
URL: http://sannahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics