Semlor

2010-01-15 | 20:22:27



Mamma köpte med sig 4 st semlor i dag efter jobbet som vi skulle kunna ha som kvällsfika. Var längesedan jag åt semlor så jag blev självklart positivt överraskad. Och eftersom inte jag gillar mandelmassa, fick jag en med vaniljkräm i stället. Mycket godare vill jag lova! Orkade dock inte äta upp hela som vanligt, hehe.

Enligt mig är en semla som en hel middag, och håller en mätt i flera timmar efteråt. Jag skojade om att jag inte kommer behöva äta något mer i dag eftersom jag åt en semla. Men så kommer det verkligen inte att bli. Först och främst ska vi äta Couscous till middag, och så är det ju fredag så det lär bli en hel del chips, popcorn, dricka och godis framför tvn också. Nams.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Mmh, smarresmarr!

2010-01-15 @ 20:54:25
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics