Söndag kväll

2010-01-31 | 23:34:30



För en stund sedan satt jag och åt fruktsallad och kollade på filmen "A lot like love" med Ashton Kutcher och Amanda Peet. Den var rätt så bra.

Nu är det söndag kväll, vilket innebär att det är sista dagen av helgen i dag. I morgon är det måndag igen och veckan börjar om på nytt. Men som tur är har jag sovmorgon på måndagar, och börjar inte förrän klockan ett. Det gillar jag starkt. Känns som att man får en längre helg på så vis, eftersom man kan sitta uppe längre på söndagskvällen. Samma är det om man slutar tidigt på fredagar. Och på fredagar råkar jag ju vara ledig. Så ja, jag är nöjd med andra ord.

En annan trevlig sak är att Grammy Awards sänds live på kanal 9 i natt, mellan två och halv sex på morgonen. Hade gärna stannat uppe och kollat (och för bara ca två veckor sedan hade jag kunnat det), men nu när jag börjat skolan igen så tänker jag se till att jag går och lägger mig i tid hädanefter. Men vi spelar in galan så jag ser nog den någon gång i veckan som kommer. Så har man ju något att se fram emot, hehe.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh, min fruktsallad-bild blev piss. Såg jätteäckligt ut så jag vågade inte lägga in.



Vi får se Grammy Awards snart alltså! <3

2010-01-31 @ 23:55:41
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics