16 juli

2010-07-16 | 18:46:39

Vaknade vid åtta i dag (eller ok, inte vaknade men blev väckt). Och eftersom det ska bli dåligt väder här nu ett tag framöver, och i dag troligtvis är "sista chansen" att få någon sol och värme innan dess, drog vi ut till havet.

Men innan dess stannade vi till vid Mc Donalds och åt frukost. Gjorde nämligen inte det innan vi åkte utan bara gick upp, bytte om och stack i väg i stort sett. Tog två stycken Mc Toast (kärlek) och en cola.

Vi stannade på stranden i sammanlagt ca sex timmar. Badade dock inte mer än två gånger på grund av två andledningar. Ett; det var kallare än vanligt och två; det fanns rödmaneter. Men ändå. Räckte med två gånger. Som vanligt var det skitvarmt. Typ tropisk värme. Helt underbart. Jag är typ.. brun brun. Väldigt brun i allafall. För att vara jag. Eek! Så jag är glad. Hehe. På hemvägen blev det en sväng till Mc Donalds igen för en Mc Flurry Marängswiss. Gud, så god den är.



Nu har jag precis tagit mig en dusch och smörjat in mig med ett fett lager lotion. Snart blir det middag; Tacos! Och efter det ska jag se på film och äta godis och chips. Fredagsmys! Får se om det blir en film till efter det också. Ihh. (Bilderna ovan är inte från i dag, utan från förra sommaren. Tog inga bilder i dag).


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Riktigt varmt vare. Det bränns. =)

2010-07-16 @ 21:55:35
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: Hahaa, Brynolf ftw<3 Det är ett måste att ha annorlunda namn på saker och ting, annars blir det tråkigt! :E



Ameh, när äter ni INTE McDonalds? e_e

2010-07-17 @ 00:09:38
URL: http://sannahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics