Bilder från (går)dagen

2010-07-24 | 03:42:10

Tekniskt sett är ju klockan efter tolv nu, vilket innebär att det är en ny dag. Men eftersom jag inte har gått och lagt mig ännu så känns det ju ändå som att det jag gjorde under gårdagen fortfarande gjordes liksom.. i dag. Att det hänger i hop på något sätt. Fast egentligen var det ju i går jag gjorde dedär sakerna. Och i dag har ju precis bara börjat. Men ja, ni fattar. Här är i allafall bilder från..dagen som varit. I går alltså.

Kinarestaurangen vi skulle gått till var stängd så i stället gick vi till ett café. Där åt vi bakpotatis med kyckling.

Hade faktiskt aldrig varit på detta caféet förut men det var skitmysigt. Vi var där vid stängningsdags.


När vi ätit klart var det en timme kvar innan bion. Vi gick till konsum och satt sedan ute i solen och väntade.

Sen gick vi ju då som bekant och såg filmen Knight and Day. Filmen var slut ca kvart över nio och då promenerade vi hem. Väl hemma såg jag på en film (Young Guns II) och sedan ett avsnitt Stargate Atlantis.

Såg Young Guns för några dagar sedan och fastnade totalt. Så tur att det fanns en uppföljare också. Dom filmerna är så bra. Älskar typ.. humorn, allt. Bra skådespelare också. Det är typ western-pang pang filmer.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Young Guns! Young Guns!

sv: Ja det får vi absolut göra. :)

2010-07-24 @ 15:07:52
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Ellen

SV: haha jaså det har du ;) och ja, 49 kr då är de inget snack då bara tar man plagget o går till kassan och betalar går hem och är överlycklig :)!

2010-07-24 @ 21:02:40
URL: http://ellencarlssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics