Första doppet

2010-07-01 | 19:59:44

Bättre sent än aldrig. I dag tog jag mitt första dopp utomhus för i år och det var underbart. Gud, vad jag har längtat. Helt sjukt att det blev såhär sent i år men det beror ju mycket på hur värmen och vädret har varit. Brukar ju ha kunnat bada redan i slutet av maj, början av juni annars.

Men nu blev det som det blev. Första juli - första doppet helt enkelt. Bra datum egentligen för det är ju lätt att komma i håg. Mitt första dopp blev i allafall i havet. Tror det hade kunnat bli tidigare om jag hängt lite mer vid sjöar under första delen av sommaren men det har inte blivit så. Stranden är och har blivit som ett andra hem.


Stranden jag badade på i dag. Bilden är tagen i slutet av april då det fortfarande låg snö kvar på marken. Då var det svårt att tro att bara ca 3 månader senare skulle jag kunna sola och bada där på samma strand.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Guppguppgupp i vågorna. Tur att jag inte skrek ihjäl mig bara, mm.. =)

2010-07-02 @ 00:21:18
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics