I Trollhättan

2010-07-19 | 19:54:09

Höll till i Trollhättan i några timmar i går (fin stad detdär, skulle nog kunna tänka mig att flytta dit om jag inte varit så låst här). Det var nämligen sista dagen av deras Fallens Dagar och jag brukar åka dit typ varje år. Inte så mycket för att se vattnet kanske men för sakens skull. Mysigt med sådana tillställningar. Utöver fallen är det ju även uppträdanden, marknad inne i stan och en väldans massa folk. Och det tackar man ju inte nej till.

Kom dit på eftermiddagen och stannade hela kvällen i stort sett. Var dock inte på plats när finalen, dvs fyrverkerierna var. Men det gjorde inte så mycket. Men jag brukar alltid se dem annars. I love fireworks. ;)

Här är då lite bilder från gårdagen. Inget intressant precis men jag lägger upp dem ändå.


Blev broöppning precis när jag skulle gå över. Så typiskt.



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det är himla fint där! Mysigt att bara gå runt, like we did. Och den där jävla skylten som lurade oss åt fel håll till det där läskiga huset!... morr. Synd att vi inte kunde stannat längre bara. :)

2010-07-19 @ 20:44:13
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics