2 juni

2010-06-02 | 18:00:12



Linne - Bik Bok
Kofta - Gina Tricot
Jeans - Bik Bok

Det var så roligt att lägga in en dagens outfit-bild i går tyckte jag, så jag bestämde mig för att ta en dagens i dag också. Hallå, vissa bloggare gör ju det typ varje dag så varför skulle inte jag också kunna prova? Men varje dag lär det inte bli från min sida. Det orkar jag inte.

I dag hade jag bara en lektion, och det var Naturkunskap. Vi hade redovisning om hälsa, och vår grupp pratade om psykisk hälsa och ohälsa. Jag tror det gick bra. Och det var dessutom den sista redovisningen för mig. Lovely. Ska bara lämna in 4 arbeten i morgon sen är jag helt finished!


Kommentarer
Postat av: Ellen

SV: Färgen heter colibri ;)



tkr du ska fortsätta med dagens outfit :):)

2010-06-02 @ 19:37:43
URL: http://ellencarlssooon.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad är det här med massa fyrkanter... >.>

2010-06-02 @ 19:50:03
URL: http://sannahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics