3 juni

2010-06-03 | 15:59:56

Gick upp klockan tio i dag. Åt ingen frukost eftersom jag skulle vara på Fars Hatt vid tolv och käka lunch. Men jag kokade i allafall en kopp te, satt framför datorn en stund och gjorde mig i ordning innan jag drog i väg.

Vi satte oss vid vårt bord. Fönsterplacering som vanligt ja. Därför man ska boka. Hur kul är det att sitta i mitten av rummet liksom? Dagens rätt var antingen fisk (ew) eller det som jag åt; köttfärsbiff, potatis(mos) och sås. Brukar inte ta så mycket av salladsbordet men det fick bli lite pizzasallad och gurka. Maten vad jättegod som vanligt. Har typ varit där på torsdagar bara så det är ungefär samma mat varje gång. Men i allafall. Haha.


Efter vi suttit där och flummat i ca en och en halv timme drog jag vidare till skolan. Hade inga lektioner i dag men var ändå tvungen att gå dit och skriva ut mina arbeten och lämna in dem. Och det gjorde jag också. Så nu är jag helt klar med allt. Weeho! Inga mer prov, redovisningar eller arbeten. Nästa vecka blir soft.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tycker vi ska dra ut och shoppa snart också, ah.

2010-06-03 @ 17:06:37
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics