20 frågor

2010-06-30 | 14:45:00

Brukar egentligen inte fylla i sånnahär listor för att alla är så förbannat långa. Men denna var rätt lagom ändå.

1. Hur lång är du?
- 176 cm.

2. Vart är du född?
- I Mölndal.

3. Vad är ditt drömresemål?
- Just nu skulle jag gärna vilja åka till New York. Och London.

4. Vad är din favoritmat?
- Har ingen speciell. Finns för mycket gott. Men nu på sommaren är det grillat som gäller.

5. Vad är det värsta du vet?
- Mycket.

6. Vad är ditt mellannamn?
- Linda.

7. Vad är ditt favoritplagg just nu?
- Mina jeansshorts. Bor i jeansshorts på sommaren typ.

8. Vad ska du göra till hösten?
- Det vet jag inte ännu. Tar det som det kommer.

9. Blond eller brunett?
- Är naturligt blond men föredrar att ha lite mörkare. Ska nog färga brunt igen efter sommaren.

10. Dina rädslor?
- I'm not afraid of anything. Säger vi..

11. Hur många världsdelar har du besökt?
- 2 st. Europa och Afrika.

12. Är du kär?
- Näee.

13. Piercingar?
- En i naveln. Har haft i öronen också men det har typ växt igen..

14. Tatueringar?
- Nope.

15. Favorit musik?
- Allt som inte är skit (vilket det mesta är tyvärr, haha).

16. Vad har du för skostorlek?
- 37-38.

17. Födelsedag?
- 10 augusti (1990)

18. Syskon?
- En storebror och en lillasyster.

19. Skilda föräldrar?
- Nej.

20. Vad var ditt första egna husdjur?
- Marsvinet Smilla. När hon dog köpte jag ett nytt som jag döpte till Milla. Så kreativt av mig.

Trackback
Real Time Analytics