Middag på IKEA

2010-06-17 | 23:00:44

Stack till IKEA vid sex-tiden och åt middag. Min älski-pälski maträtt som jag alltid äter när jag är där fanns inte, så jag fick ta något annat. Tog då en caesarsallad med ost, kyckling och vitlöksdressing. Var jättegott! Till det blev det cola och vitlöksbröd och till efterrätt en liten kokosboll. Smarrigt.

Sen blev jag lite hyper av colan och bestämde mig för att leka i svängdörrarna vid ingången. Sprang in precis när dörren liksom "stängde sig bakom mig" och gick sedan där inne och fnissade och vinkade. Så kom jag ut. Och när jag skulle gå in igen kom en tant och en gubbe och dom verkade inte uppskatta vad jag gjorde så gubben typ mumlade "Är lekstugan stängd eller?". Jag kunde självklart inte hålla tyst utan slängde då ur mig "Näe, jag tror fortfarande den är öppen faktiskt" typ med min snällaste, mest seriösa röst. Han bara "mhh" och gick ut. Haha. ÄGD.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha, vad kul vi hade mmmh mm mh m :)

2010-06-18 @ 00:19:27
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Ellen

SV: NU är det sol här -.- kl tre på eftermiddagen :c de va värsta dåliga värdet när jag vaknade typiskt!

2010-06-18 @ 14:57:31
URL: http://ellencarlssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics