Nu är det nära

2010-06-10 | 11:24:44

Sista skoldagen för mig i dag. Känns helt otroligt. Man har gått och väntat på denhär dagen nu i flera månader och nu är den äntligen här. Men ännu är det inte över. Jag har fortfarande en lektion kvar att genomlida innan lovet börjar.

Gick för övrigt upp klockan 07.00 i dag. Har gått upp sju de senaste två dagarna nu. Jag har insett att jag inte was made för att gå upp tidigare än typ.. tolv. Men vad ska man göra när lektionerna sätter i gång tidigare?

Hade förresten ett prov nu i morse. Haha, ja. Det är faktiskt sant. Här är det ingen lugn sista vecka som gäller, utan här ska man arbeta ända in i det sista. Till och med samma dag skolan slutar ska man ha prov. Fantastiskt, isn't it? Men nu är det i allafall avklarat. Bara en lektion kvar. Tänk positivt.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Soo nice. Kan inte fatta att sommarlovet verkligen är här nu. Fyfan vad härligt. OC! OC! OC! <3

2010-06-10 @ 15:04:43
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics