Ögonkontakt

2010-06-11 | 23:52:00

Eric Saade var och spelade i Kungälv nu i dag och självklart var jag tvungen att vara på plats. Han är ju ute på sin turne nu. Masquerade Tour som den heter. Showen började 22.00 och höll på till 23.00. Vi trotsade regnet och stod och stampade i lerpölarna för att få se en liten glimt av honom.

Och visst fick vi det. Mer än bara en glimt faktiskt. När Tilda hivade upp sin systemkamera med monsterobjektiv (alla andra hade typ mobilkameror) så stack ju det ut lite i mängden. Så han riktade blicken rakt mot oss och kollade på oss i flera sekunder och log. Hihi. I det ögonblicket kände jag mig som 14 år igen.

Tog inte så mycket bilder utan filmade mest. Men här är i allafall två halvkassa bilder. (Det regnade och var rätt mörkt så kvaliteten är som den är). Showen var asbra i allafall och Eric var tamejfan snyggare i verkligheten än på tv. Synd bara att konserten bara var en timme. Tiden gick så fort. Och sa jag att jag fick ögonkontakt?!?!?



Trackback
Real Time Analytics