Pier Pressure?

2010-03-18 | 22:37:48



Fick tidigare i dag reda på att Pier Pressure kommer att hållas denna sommar, den 20 juni på Frihamnen. Jag fick en sådan enorm lust att gå dit! Hade en så himla otrolig upplevelse senast jag var där, sommaren 2007. Då var jag där med Tilda. Vi var mest där för att se CKY spela (hade en Bam Margera/Jackass/CKY- period när jag var 15-16 år). Vi såg dom två gånger live, två somrar i rad. En av gångerna var då som sagt på Pier Pressure och den andra gången var sommaren innan (alltså 2006). På precis samma ställe kan jag tillägga, fast då hette det inte Pier Pressure, utan något annat som jag inte minns.

I vilket fall, det som gjorde den dagen ännu mer nice var att självaste Bam Margera var där, och kom upp på scenen. Först när The Sounds spelade, och sedan satt även han och Missy (hans fru) på scenen under hela CKY's framträdande. Det var magiskt. Jag minns att jag helt och hållet älskade Bam. Haha. Det var underbart i allafall.

Så ja, nu vill jag ju självklart dit i gen. The Sounds ska spela där i år och det ska även HIM. Och så råkar ju Bam vara vän med sångaren Ville Valo så självklart hoppas jag på att få se honom igen. Även om jag nu inte är lika galen i allt detdär längre. Men det skulle ändå vara coolt liksom. Fast ja, chansen är väl liten. Dessutom kostar biljetterna 700 kr och det är för EN dag. Och inte nog med det ska ju jag på Green Day konsert bara 15 dagar innan, och det har jag redan slängt ut 600 kr på. Så jag får se hur det blir. Kanske går jag, kanske inte. Men det skulle vara jäkligt kul alltså!


Våra armband senast vi var där. Galet längesedan!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vi typ MÅSTE dit. Kom så går vi? :)

2010-03-18 @ 23:39:13
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Woaw, låter kul! c:

2010-03-19 @ 08:24:42
URL: http://sannahero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics