Lol Sverige

2010-05-28 | 11:33:06
Vet inte vad jag ska säga annat än det. Är det bara jag som tycker det är asroligt att Sverige inte gick vidare till finalen i ESC? Alltså, jag är inte insatt för fem öre. Kollar aldrig på typ Melodifestivalen eller semifinalerna fram till final eller något. Det enda jag ser (om jag ser) är den stora finalen.

Jag tycker det är bra att vi inte gick vidare faktiskt. Vi har liksom bara kommit med halvdåliga bidrag år efter år nu och hamnat långt ner på listan every time. Pinsamt har det varit. Och vi bara tar för givet att vi ska gå vidare varje gång och halka oss igenom hela grejen på ett bananskal. Men nu är det slut med det. Sverige fick den käftsmäll vi förtjänar. Låt detta bli ett wake-up call nu.

Jag sitter seriöst och ler. Det är så komiskt. Nu vet jag i allafall helt säkert att jag ska sitta bänkad till finalen.


Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHA, så elakt men så sant

2010-05-28 @ 11:37:55
URL: http://sannahero.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hahaha, Manda manda...

2010-05-28 @ 14:00:34
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag förstår mig inte på de som röstade på henne. Tråkigt bidrag, så jag hoppas verkligen Sverige inser detta. Att vi kanske borde skicka några som har en chans istället för att slänga bort chansen :)

2010-05-28 @ 14:31:51
Postat av: Amanda

Lovisa: Ja, precis. Så himla onödigt. Eric Saade hade lätt gått vidare. Hade vi skickat han tex så hade vi haft en större chans.

2010-05-28 @ 16:20:39
URL: http://maandel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics