2 November

2010-11-02 | 20:57:41

Vad har jag gjort i dag? Inte så jättemycket faktiskt. Men jag har fått gjort det jag ville. Fick köpt dendär jackan jag snackade om i går bland annat. En militärgrön typ lite längre jacka (ja, en sån som alla har). Sen så har jag även lagt in en miljon McFly-låtar på min mobil. Hade i och för sig ganska många redan från tidigare men uppdaterade med lite nytt. Så det känns bra. Lyssnar sönder dem just nu.

I dag åt jag en halv special (korv med bröd + mos) till middag. Man kan säga vad man vill om det men korv med bröd tröttnar jag aldrig på. Så enkelt, så gott. Haha. Gillar all sån snabbmat egentligen. Slår självklart inte en proffsigt hemlagad middag. Men det funkar på vardagarna. Men nu börjar snart Desperate Housewives. Så jag går. Kanske lägger in bilder på jackan någon dag om jag orkar. Todels!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Meh meh, vi ska ju åka och shoppa. Mmm ja ja mm. :)

2010-11-03 @ 15:18:31
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics