23 November

2010-11-23 | 15:43:50

Gick upp klockan 14.00, åt frukost och sminkade mig. Det är snö ute, fortfarande ganska ljust och jag ska snart ner på stan. Hittills har dagen gått väldigt bra med andra ord. Varför den nu inte skulle ha gjort det. Men i allafall. Nu har jag dock kommit till det svåraste beslutet hittills i dag. What to wear? Så stört jobbigt att klä sig på vintern ju. Antingen tar man på sig för lite och fryser i hjäl, eller så tar man på sig för mycket och dör av värmeslag. Men man kan inte klä av sig något heller för då.. fryser man i hjäl. Och en sådan sak skulle ju verkligen kunna förstöra ens dag liksom. 

I dag släpptes ju förresten Lanvin-kollektionen på H&M, och allt är redan slutsålt på webbshoppen (förmodligen är det ganska utplockat i butikerna också). Oväntat? Nej. Men det spelar ingen roll egentligen. Det mesta var faktiskt ganska fult. Eller i allafall inte bärbart. (Lol bärbart..) Nejmen ni vet, wearable. När ska man ha på sig det liksom? Och dyrt var det också. Så nej tack. Det klarar vi oss utan.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sviiiinigt kallt har det varit idag juuh.

2010-11-23 @ 19:50:56
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Vet inte om jag sagt det förut men måste säga det igen, LOVE på bilderna i din header! :D

Har du tagit dem själv? :o

2010-11-23 @ 20:47:25
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

sv: haha jao, men dem är riiktigt snygg ! :D

2010-11-24 @ 19:37:46
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics