Omg, snö!

2010-11-09 | 19:07:37

Precis som tidigare år så får vi snö sist här (där jag bor) i hela Sverige. Jag vet att det redan har varit snö på de flesta ställena by now, och att det på många ställen även har hunnit försvinna igen. Men det gör mig inte varken mindre lycklig eller överraskad. Äntligen har den nått västkusten också! Det var i morse vid sextiden när jag var uppe för att ge katterna mat som jag gjorde denna fantastiska upptäckt. Så nu har jag varit i något slags glädjerus hela dagen. Jag älskar snö! Nu känner man verkligen att vintern är här.


Bild tagen av mig den 25 februari i år. Håller tummarna på att vi får lika mycket snö denna vintern som vi fick den förra. Hade varit nice.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Kul med snö! Fin bild btw. =)

2010-11-09 @ 20:04:42
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Clara

Det är jätte mycket snö i Örebro också :)

Jag fyller 25 februari :)

2010-11-10 @ 17:39:55
URL: http://clarajo.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics