7 september

2010-09-07 | 13:47:13

Good morning. Eller god eftermiddag kanske man borde säga egentligen med tanke på att klockan snart är två. Men faktum är att jag gick upp för inte så längesedan. Har i allafall ätit lite frukost nu (en kopp te och två mackor med nutella, mums!) och kollat på Ellen. Har blivit lite som en "morgonrutin" för mig nu att alltid se det när jag äter frukost. Haha. Hon har alltid så bra gäster och roliga extrainslag tycker jag. Men men, i dag skiner solen i allafall. Får se om det blir någon utgång lite senare i dag kanske.


Kommentarer
Postat av: sofie ♥

Aah det är synd :) dom skulla va snyugga i vita elr i svarta möjligen rosa också fast inte så mkt som passar till rosa om man ska klä sig i mordeliknande kläder.

2010-09-07 @ 13:52:47
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics