Datorlektion och hotellrum

2011-12-09 | 20:06:50

Var i skolan en snabbis i morse (japp, ni läste rätt! På en fredag!) och hade datorlektion. Var sista för terminen och den var dessutom obligatorisk så vad ska man göra liksom. Hehe. Sen åkte jag hem och har sedan dess arbetat med mitt hotellrum. Tror jag börjar närma mig att bli klar nu faktiskt. Finally! Det har tagit stört mycket tid. Haha. Men fy, vad roligt! Känner mig fan lite som en inredningsarkitekt.

En annan sak som är lite sådär halvt amazing (eller, who am I kidding? Extremt amazing) är att i morgon vid denna tiden kommer jag att befinna mig i Stockholm med Tilda och se Paul McCartney i Globen. Om mindre än 24 timmar! Herregud.. jag dör. Så himla snart!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hotellrummet blir jättefint ju, mohah! ;D



I MORGON WEEEEE!! <3

2011-12-10 @ 00:15:17
URL: http://mathildafoto.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics