1 Februari

2011-02-01 | 19:22:31


Var ju som ni vet hos frisören tidigare i dag och klippte mig. Det gick jättebra och jag är supernöjd! Tjejen som klippte mig kan inte ha varit mycket äldre än mig och hon läser också matte (dock B) på komvux (fast ett annat då). Så vi hade ju lite gemensamt där. Pratade om universitetet vad man ska välja och grejer. Hon hade typ skitfint hår så jag sa att jag gärna tar hennes hår men det fick jag inte. Haha.

Har försökt ta kort på mitt nya hår men jag tycker inte bilderna blir bra. Det är för mörkt typ. Så jag väntar tills i morgon då jag kan ta i dagsljus i stället. Förresten, gud vad kort mitt hår känns nu. Så himla ovant! Är ju alltid så när man varit hos frisören. Måste vänja mig.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

"Men det fick jag inte." Hahaha.

Det blev fint! :)

2011-02-01 @ 19:38:29
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics