Big Brother 2011

2011-02-21 | 03:38:57


I dag började ju då som de allra flesta säkert har koll på, Big Brother för första gången på svensk tv sedan 2006. Jag har längtat sönder och hoppats att det ska komma tillbaka i flera år nu så självklart satt jag bänkad framför tvn i kväll när deltagarna gick in i huset.

Men var det bara jag som blev lite besviken på årets deltagare? De verkade så himla torra, trista och.. gamla. Ok, inte alla då men det kändes fel på något sätt. Inte alls några typiska BB-deltagare enligt mig. Men jag vet inte. Vi har inte lärt känna dem ännu så det kanske är för tidigt att döma. Men det var min första spontana reaktion i allafall. Dom kanske är jätteroliga, vad vet jag?

Hur som helst. Det fanns dock en sak som gjorde mig positivt överraskad och det var att det finns ett annat hus (det så kallade Glashuset) med fyra extradeltagare, varav två av dem kommer att vinna en plats in i huset. Och det är vi tittare som ska välja vem. Det bästa var att jag kände igen en av dem; Gurkan! Han var ju med i Robinson. Så jag säger bara såhär: in med Gurkan i BB! Han är skitkul.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

MER GURK ÅT FOLKET!

2011-02-21 @ 14:19:26
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics