Glashuset

2011-02-22 | 21:38:21

Det nya Big Brother har jag ännu inte blivit så insatt i eftersom det bara gått typ två avsnitt av det på tv hittills och det har inte hunnit hända så mycket. Däremot har jag blivit extremt duktig på att följa vad som händer i Glashuset, där fyra deltagare just nu väntar på att vinna en plats in i Big Brother huset. Dom är jätteunderhållande! Kan sitta och kolla på dem hur länge som helst. Alla 4 borde få vara med.




För en stund sedan hade de till exempel en lång, grundlig diskussion om hur jorden blev till. Tjejerna försökte förklara för Gurkan vad Big Bang var, för tydligen hade han aldrig hört talas om det. Och han blandade hela tiden i hop med det Big Ben. Haha. Skrattade mycket då.



Tycker det är så synd att Glashuset bara kommer att få existera i en vecka också. Nästa vecka kommer ju två av dem att få åka hem och två av dem flyttar in i det andra huset. Då upphör ju också tyvärr allt vad live-tittande heter för min del, för jag tänker inte betala för det (Glashuset är ju gratis att kolla på). Så jag tänker njuta av detta nu så länge det varar. Kommer att sakna det sen. Sen får tvn räcka.

Vill du också följa Glashuset live? Klicka då [här]. Jag lovar, dom är skitroliga (oftast). Gurkan och hans kommentarer är andledning nog till att kolla. Han bara måste få komma in i BB-huset. Hoppas han vinner hela skiten!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Så kul! Haha.

2011-02-22 @ 21:52:52
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, man blir beroende!

2011-02-24 @ 10:24:34
URL: http://www.afaltman.devote.se
Postat av: Erika - fotoblogg

Hejar också på Gurkan och tror att han lätt kommer in i stora huset! Skön kille :)

2011-02-24 @ 16:42:41
URL: http://erikahallman.beldo.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics