27 Januari

2011-01-27 | 17:14:48

Började skolan i dag. Så nu är min första, riktiga "lektion" i Matte C avklarad. Dock började jag inte förrän klockan halv fyra (lite småsegt jao, men rätt skönt ändå med låång sovmorgon) så jag hann med en del innan jag gick. Såg bland annat på två avsnitt av The Vampire Diaries till frukosten. Sedan gjorde jag mig i ordning, sminkade mig, klädde på mig. Ja ni vet, det vanliga. Sen åkte jag till skolan. Vi fick mest info om kursen och lite papper (tog ca en timme). Sen på hemvägen stannade jag och köpte en ny foundation.

Nu tänkte jag ta det lite lugnt och se på ett avsnitt till av TVP (yes, jag är lite besatt) och äta kanelbulle. Sen blir det middag om en stund och efter det ska jag åka och handla. Får se vad som händer efter det. Måste läsa på lite på första kapitlet av matteboken tills i morgon så jag är förberedd. Hoppas jag får min grafräknare också snart för jag behöver den nog rätt snart. Beställde i går. Woops. Lite sent.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Måste kännas förfärligt roligt att vara tillbaka i skolan igen. Ahahah.

2011-01-27 @ 18:31:16
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics