28 Januari

2011-01-28 | 19:21:55

Gick upp vid elva i dag och var sedan nere på skolan vid typ tjugo i ett. Lektionen gick fort och vi hade genomgång av första kapitlet (typ polynomer och sånt). Trodde inte jag skulle fatta någonting men förvånansvärt nog så förstod jag faktiskt typ allt hon sa. Woho!

Efter lektionen åkte jag hem igen och var hemma en stund innan det var dags att dra ner på stan. Var bland annat inne på H&M men kollade inte på så mycket till mig själv. Var nämligen mest där för att kolla efter kläder till lilla Lewis. Slutade med att vi köpte två saker (och jag köpte en ny maskara till mig). I morgon ska vi till Daniel och Linda vid halv tre och fika. Semlor! Så ska Lewis få sina presenter.

På hemvägen stannade vi till på IKEA lite snabbt och åt middag (köttbullar, mums!). Sen fick Tilda flipp och började dansa inne på toaletterna för det spelades en väldigt passande låt. Hon kan vara lite läskig i bland alltså..


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tildas striptease! :D ;(

2011-01-28 @ 19:52:05
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics