Det tar sin lilla tid

2011-01-16 | 18:48:54

Har suttit och jobbat en bra stund i dag med en ny bloggdesign. Men som vanligt är jag skeptisk till om jag verkligen kommer att byta till den eller inte. Vet inte hur många gånger jag börjat om med en ny design och sedan raderat allt igen. Haha. Men ja, än så länge gillar jag den. En liten ändring har jag dock gjort redan i dag, och det är att jag har delat upp en av kategorierna till två nya kategorier.

Så min kategori som tidigare hette "Film/tv/musik" har nu blivit till "Tv och Film" och "Musik". Kändes som att jag ville skilja på dem lite, eftersom jag bloggar om filmer väldigt mycket oftare än jag bloggar om musik. Så när jag väl bloggar om musik så vill jag inte att det bara ska försvinna i mängden, liksom. Hur som helst, angående ändring av bloggdesign så förvänta er inget. Det kommer nog ta tid.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nu väntar jag mig att se den nya designen snart! Mmmm ok bra.

2011-01-16 @ 20:39:15
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: ellenofcourse

Vi är varandras motsatser.. jag kan byta bloggdesign bara sådär när som medan du tänker ska jag byta eller inte. Haha vi borde ge varandra lite av det tycker jag!

2011-01-17 @ 14:59:55
URL: http://ellenofcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics