I'm so happy

2011-01-04 | 14:27:29

Först och främst; Yay till att detta är mitt femte inlägg i rad med engelsk titel. Märkte det precis nu när jag skulle publicera. Didn't know.


Sen ytterligare ett Yay till att mitt chokladförbud tog slut i dag! Wihoo. I tisdags bestämde jag mig för att jag inte skulle få äta någon choklad förrän "nästa år", dvs den 1 januari 2011 = i lördags. Men sen så tyckte jag att det kändes för kort. Så jag förlängde tills i dag, så att det skulle bli en hel vecka. Och jag klarade det. Gissa om jag kommer äta choklad hela dagen i dag. Inget annat. Bara det. Hihi.


Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHA! 1 vecka utan choklad? gratulerar! Jag har klarat mig i 1 månad faktiskt!



Ett nyårslöfte för mig är att inte äta så mycket choklad! Man får finnar... ta en morot ist! D:

2011-01-04 @ 14:29:32
URL: http://sannahero.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Haha, åh så duktigt.

2011-01-04 @ 14:31:50
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics