Jag gillar att fika

2011-01-18 | 19:41:47

I dag har jag fikat två gånger. Jag har kommit på att jag verkligen gillar att göra det. Verkligen, a lot. Första gången var strax efter jag kommit hem från skolan. Var typ svinhungrig (vilket är konstigt eftersom jag då hade ätit frukost för inte så längesedan, men i allafall). Var väldigt nära att göra något att äta, när jag såg att vi hade wienerkammar hemma. Så det fick bli en liten fika i stället.

Sen en stund senare blev det en "virra runt och göra lite olika random saker" utgång, och på hemvägen stannade vi till hos brorsan och Linda och hälsade på Lewis lite. Så blev vi bjudna på fika där också. Hehe. Men man kan aldrig få för mycket kakor på en dag liksom. Så satt vi där en stund och sen visade de oss sin nya bubbelpool. Den var really, really nice. Vill också ha en bubbelpool nu bara för det.


Slänger in en bild här också på en blåbärspaj jag åt någon gång i somras. Har publicerat 3 inlägg i rad nu utan bild och det är too much. Men denna bilden var fin och så passade den in på fika-temat som det här inlägget har. I bland är jag smart, ser ni.


Kommentarer
Postat av: ellenofcourse

Åh, nam nam paj <3

2011-01-18 @ 20:55:22
URL: http://ellenofcourse.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Mmmm fika.



Bubbelpoolen var så fräck! Vill med haa.

2011-01-18 @ 21:50:47
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics