Registrerad

2011-01-18 | 14:41:26

Sådär, då var man registrerad för ytterligare en termin på komvux. Förhoppningsvis blir det min sista också, hehe. För sen när jag är klar med denna mattekursen vill jag gärna komma vidare (Universitet då). Informationsmötet började klockan 13.00 och jag var där ungefär tjugo i. Gick hemifrån tidigare än jag brukar eftersom jag tänkte jag behöver mer tid nu när det är halt. Men så tog det bara 10 minuter ändå, hah. Men ja, bättre att komma dit för tidigt än för sent. Registreringen varade till ca kvart över två. Då gick jag hemåt.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ofta tio minuter ner dit? Det tar typ 10-15min när jag går apsnabbt.



sv: Jag tror det var du som skrev det faktiskt. I Mellerud. ;)

2011-01-18 @ 16:18:21
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics