Bara så ni vet, alltså

2011-07-26 | 18:19:27

Sorry att jag inte bloggade i går (men det är ju inte som att det är första gången, man måste väl inte blogga varje dag?). Hade inte direkt något intressant att skriva om. I går tog jag det lugnt. Var ute en stund i det fina vädret, övningskörde, slappade osv. Såg på Harry Potter and the Goblet of Fire på kvällen. Det har alltid varit min favoritfilm (av HP-filmerna då) av någon andledning. Fram tills jag såg den senaste då. Nu tror jag det är min favorit. Fast jag vet inte. Blev lite förvirrad. Still am. Har en extrem HP-period nu. Js. Teheh.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

jssss :-)

2011-07-26 @ 19:29:12
URL: http://mathildafoto.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics